Jeśli Twoje aplikacje w chmurze wymagają większej automatyzacji i stałego wsparcia dla wewnętrznego zespołu IT, skorzystaj z naszej usługi DevOps as a Service.
Zajmujemy się środowiskami AWS, Microsoft Azure i VMware.
Jeśli Twoje aplikacje w chmurze wymagają większej automatyzacji i stałego wsparcia dla wewnętrznego zespołu IT, skorzystaj z naszej usługi DevOps as a Service.
Zajmujemy się środowiskami AWS, Microsoft Azure i VMware.
Twoja aplikacja może w tym momencie działać świetnie. Dzięki automatyzacji sprawimy, że zacznie działać jeszcze lepiej, a zarządzanie nią stanie się czystą przyjemnością.
W zależności od wybranego pakietu w możliwie szybkim czasie zareagujemy na incydent bezpieczeństwa czy usterkę.
Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy plan przywrócenia działania w razie awarii oraz zajmiemy się kopiami zapasowymi.
Możemy 24/7 kontrolować, czy Twoja infrastruktura poprawnie funkcjonuje.
Sprawdzimy, czy wykorzystywane przez Ciebie oprogramowanie jest aktualne i bezpieczne.
Jeżeli nie jesteś pewien, czy pełne wsparcie DevOps as a Service jest dla Ciebie, proponujemy zacząć od przeglądu systemu czy aplikacji. Jasno wskażemy Ci, które elementy aplikacji wymagają poprawy.
Ty i Twoi klienci macie stały dostęp do plików, aplikacji czy stron www. Programowanie możesz łatwo rozwijać wraz ze wzrostem klientów w Twojej firmie.
Nie musisz wykonywać niepotrzebnych czynności, nasze systemy i administratorzy zrobią to za Ciebie. Ty widzisz tylko efekt w postaci stabilnych aplikacji.
Dzięki temu, że Twoim zleceniem zajmuje się dedykowany zespół, nasi specjaliści doskonale znają Twoje zasoby i historię usterek.
Gwarantujemy, że Twoja strona www lub sklep będą ładowały się błyskawicznie nawet przy wzmożonym ruchu.
Dzięki naszym sprawdzonym rozwiązaniom i procedurom ustrzeżesz się przed nieplanowanym wyciekiem danych, atakiem hakerów czy utratą ważnych plików.
Poprawiając wydajność Twojej aplikacji, jednocześnie sprawiamy, że zacznie ona zużywać mniej zasobów w chmurze. Wówczas Ty płacisz mniej za jej bieżące utrzymanie.
Jesteśmy dostępni całą dobę. Po podpisaniu umowy podamy Ci alarmowy numer telefonu oraz e-mail do zgłaszania incydentów. Korzystamy także ze Slacka oraz Microsoft Teams. Projektami zarządzamy w aplikacjach Atlassian, więc na bieżąco możesz również śledzić postępy w pracach.
Czas reakcji zależy od wybranego przez Ciebie pakietu. Najszybciej działamy do 1 godziny od zgłoszenia. Najdłuższy czas oczekiwania to następny dzień roboczy. Najczęściej zamykamy zgłoszenia w ciągu 4 godzin.
Do każdego projektu delegujemy konkretny zespół. Jeśli w trakcie współpracy okaże się, że wymaga on zwiększenia lub zmniejszenia, dostosowujemy poziom wsparcia do potrzeb. Definiujemy nie tylko przepływ zadań, ale także jak ma odbywać się komunikacja pomiędzy zespołami.
Klienci mają pełny ogląd naszej pracy. Na koniec każdego miesiąca raportujemy liczbę przepracowanych godzin. Organizujemy także statusowe telekonferencje.
Możesz pracować z nami w dwóch modelach: fixed price (kiedy masz jasno sprecyzowane potrzeby) oraz time & material (gdy chcesz działać z nami w bardziej elastyczny sposób). Do jednego projektu możemy zaprezentować wycenę w obu wariantach.